Dags att ta tag i bloggen igen.

Har blivit extremt långt uppehåll här. 
 
Min sommar var helt underbar, jag kunde hålla igång och börja springa. Jag springa liksom, omöjlig tanke för ett år sedan. Kan tillägga att jag knappt hade någon nervsmärta under sommaren. Fram till mitten av september då jag hamnade på sjukhus igen den gången i 16 dagar med massa nya händelseförlopp. Även i den vevan sket sig allt med min nervstimulator. 
 
Just nu återhämtar jag mig fortfarande från förra sjukhusbesöket och ökar belastningen långsamt. Försöker vänja mig vid motion och skolan just nu. Började för en vecka sedan igen. Än så länge går det bra, har oftast halvdagar, så promenader/power walks/intervaller försöker jag hinna med innan eller efter skolan. Dessutom tränar jag hos sjukgymnasten en gång i veckan.
 
Dessutom väntar jag på ny operation av nervstimulatorn som har strömläckage, har blivit lovad den innan jul. Hade tänkt skaffa gymkort nu i november. Men det får bli ett par månader efter operatinen då jag måste ta det extremt försiktigt i 6-10 veckor efter. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0